Szukaj
Kategorie
Producenci
Post-it Koechler AG Avery-Zweckform Omega Drescher Patio Bantex Vaupe UNi-1 Verbatim Zebra Wterman Kyocera ART International Paper Emerson Donau Esselte Handy Leitz Stabilo Pentel Bic Edding Schneider Parker Rimage Armor Duracell Energizer Printe Sax Eagle Panta Plast Letack Rapid Asarto Muratec SunPrint MONDI Titanum 3M MICHALCZYK I PROKOP Durable Biella Gigaset Brother Panasonic Philips Ricoh Samsung Sharp Tally Genicom Toshiba Triumph Adler Utax Xerox Color Imaging Olivetti Oki Canon Dell Develop Epson Hewlett-Packard IBM Konica-Minolta Kyocera-Mita Lexmark Nashuatec Oce NRG Office Max Pilot Platinet Printronix Riso Seikosha Sennheiser Supratec TallyGenicom TDK Tracer Oem Microsoft A4Tech Argo Black Point Esselte Fellowes Katun Kingston Lambda Lestar Logitech Media Sciences Transcend

Jak kupować tonery i tusze

Zapraszamy do zapoznania się z prostymi krokami które pozwolą na szybkie i bezpieczne zakupy w naszym sklepie.

 

Specjalnie dla Państwa wprowadziliśmy możliwość dokonania zakupów bez konieczności rejestracji i logowania. Jest to wygodny sposób dokonywania zakupów. Jednak w przypadku częstych odwiedzin naszej witryny nie będą mogli Państwo przeglądać historii swoich wcześniejszych zamówień.

 

 

W przypadku częstych zakupów na naszej platformie i możliwość wglądu do swojej historii zachęcamy do założenia własnego konta.

 

Poniżej przedstawiamy w jaki sposób można się zarejestrować:

 

 

Krok 1 - rejestracja konta

Aby dokonywać zakupów, każdy klient musi założyć konto. Ułatwi to nam późniejszy kontakt, a klientowi pozwoli na śledzenie historii i statusu swoich zamówień, oraz na otrzymywanie atrakcyjnych promocji.

 

Przy rejestracji należy podać aktualny adres e-mail i hasło za pomocą których będzie możliwe późniejsze zalogowanie się do sklepu. Wymagane są również dane adresowe i kontaktowe, żeby pracownicy sklepu mogli się szybko kontaktować w razie pytań bądź wątpliwości odnośnie zamówienia.

 

Dane firmy należy podać tylko wtedy, gdy klientem jest firma.

 

W końcowej części klient musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz przeczytać i zaakceptować regulamin. Zgoda na wysyłanie informacji handlowych jest nieobowiązkowa.

 

Przykładamy bardzo dużą wagę do prywatności naszych klientów. Więcej można przeczytać na stronie polityka prywatności.

 

Po rejestracji, na podany adres e-mail otrzymasz link aktywujący Twoje konto, w który wystarczy kliknąć, bądź wkleić w pasek adresu przeglądarki internetowej. Po tej czynności konto stanie się aktywne i będzie się można zalogować.

 

 

Krok 2 - logowanie

Po założeniu i aktywacji konta, można się zalogować do systemu. Zalogowany klient może w pełni wykorzystywać możliwości sklepu:

  • Możliwość składania zamówień
  • Wgląd do historii zamówień i statusu aktualnych (Moje konto > Historia moich zamówień)
  • Zmiana i edycja danych osobowych (Moje konto)
  • Zapamiętywanie produktów w koszyku

 

Po 15 minutach nieaktywności zalogowany klient zostanie automatycznie wylogowany ze względów bezpieczeństwa.

 

 

Krok 3 - dodanie produktu do koszyka

Po zalogowaniu klient może skompletować swoje zamówienie poprzez dodawanie produktów do koszyka. Odbywa się to na liście produktów poprzez kliknięcie ikonki koszyka, lub na stronie produktu klikając w link "dodaj do koszyka".

 

Przed dodaniem produktu można wybrać liczbę produktów zamawianych produktów.

 

Na liście produktów, np. na stronie głównej, bądź po wyborze kategorii produktów, można zauważyć żółte, bądź zielone kropki przy nazwie produktu:

  • Zółta kropka oznacza ograniczoną dostępność produktu - należy sprawdzić szczegóły na stronie produktu
  • Zielona kropka oznacza, że produkt jest dostępny od ręki

 

Bardzo często mimo żółtej kropki produkt można zamówić i dodać do koszyka, lecz realizacja zamówienia z tym produktem może się przedłużyć. Jest to zawsze szczegółowo opisane na stronie produktu w rubryce "dostępność". Jeżeli widnieje tam czerwony krzyżyk - produkt jest aktualnie niedostępny.

 

 

Krok 4 - koszyk

W koszyku można przejrzeć stan swojego zamówienia, zmienić ilość produktów bądź usunąć produkty ustawiając ich ilość na 0. Po ustaleniu zawartości koszyka, można przejść do realizacji zamowienia klikając przycisk "Zamawiam".

 

Należy pamiętać, że koszyk zalogowanego użytkownika jest zapamiętywany automatycznie. Jeżeli klient skompletował już swoje zamówienie, ale chce je złożyć w późniejszym czasie, może wylogować się i wrócić na stronę w późniejszym czasie. Stan koszyka pozostanie bez zmian.

 

 

Krok 5 - zamówienie - wysyłka

Pierwszym krokiem realizacji zamówienia jest wybór metody przesyłki i płatności. System zaproponuje kombinacje wysyłki i płatności w zależności od zawartości i kwoty zamówienia.

 

Należy pamiętać, że wszystkie ceny wysyłki podane na tym ekranie są cenami brutto.

 

Krok 6 - zamówienie - dane adresowe

W następnym kroku zamowienia należy podać dokładne dane adresowe. Wstępnie zostaną one wypełnione danymi podanymi przy rejestracji użytkownika, lecz w razie potrzeby na właśnie w tym kroku można je zmienić.

 

Jeżeli klient potrzebuje fakturę VAT do obecnego zamówienia, może zaznaczyć taką opcję klikając na pole wyboru. Wyświetlą się wtedy dodatkowe pola z danymi płatnika na którego ma zostać wystawiona faktura VAT.

 

W każdej chwili można się wrócić do poprzedniego ekranu wyboru wysyłki i płatności, klikając przycisk "wstecz".

 

Krok 7 - zamówienie - uwagi i potwierdzenie

W tym kroku zostaje wyświetlone podsumowanie zamówienia klienta. Wyszczególniony jest adres wysyłki i dane do faktury jeżeli została wybrana ta opcja. Opisane są również metody płatności i wysyłki.

 

Na tym etapie można dopisać ewentualne uwagi do zamówienia - np, dodatkowe informacje na temat wysyłki, terminów lub inne informacje które klient chce przekazać obsłudze sklepu.

 

Jeżeli lista produktówi i wszystkie dane się zgadzają, można potwierdzić zamówienie klikając przycisk "potwierdź zamówienie". Można również dokonać poprawek, klikając przycisk "Wstecz".

 

 

 

Krok 8 - podziękowanie

Zamówienie zostaje zarejestrowane w systemie i klient otrzymuje jego numer. Zamówienie staję się dostępne do wglądu w histori zamówień na stronie "Moje konto" - tam również będzie podany jego numer, więc nie ma potrzeby go notować.

 

Jeżeli wybrana została płatność poprzez serwis "Platnosci.pl", zostanie wyświetlony przycisk umożliwiający zapłatę za zamówienie poprzez serwis "Platnosci.pl". W tym przypadku należy w niego kliknąć i postępować wg informacji na ekranie.

 

O przyjęciu zamówienia do realizacji klient zostanie poinformowany e-mailem.

Kontakt
RENWEX
ul. Ślężna 167A
53-110 Wrocław

Pn-Pt: 8:00 - 18:00
Sb: prosimy o kontakt tel. kom.

telefon 71 337 14 53
fax 71 337 00 39
komórka 500 210 344
Pokaż na mapie...
Darmowa przesyłka
Przesyłka kurierska DHL
dla zamówień od 800,00 PLN

Dostawa firmowa na terenie wrocławia
dla zamówień od 300,00 PLN

Bezpieczne płatności
Certyfikat solidności