31.01.2017 Aktualizacja Regulaminu
2017-01-31
Zgodnie z nowymi przepisami, zaktalizowany został regulamin sklepu
Nowe zapisy w regulaminie:
Paragraf 8
Dodano podpunkt d)
2.5.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do chwilowego wstrzymania działalności sklepu internetowego ze względów konserwacyjnych lub konieczności uaktualnienia danych.
4.3.5. W przypadku nieodebrania przesyłki przesłanej zgodnie z umową Sprzedawca może wezwać Klienta do wykonania umowy sprzedaży z zakreśleniem terminu i zagrożeniem, że w razie bezskutecznego jego upływu odstąpi od umowy sprzedaży. Po upływie terminu i braku reakcji ze strony Klienta Sprzedawca składa Klientowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca może domagać się od Klienta naprawienia szkody wynikłej z niewykonania umowy sprzedaży.
6.3. Wszelkie reklamacje powinny zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres do korespondencji, opcjonalnie adres e-mail kupującego, b) datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
6.4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
o treści:
„ złożyć skargę poprzez formularz dostępny pod adresem internetowym https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Jest to unijna platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami. Platforma ta działa we wszystkich językach Unii Europejskiej i mogą Państwo z niej skorzystać po wykorzystaniu procedury reklamacyjnej u Sprzedawcy.”